گروه تبلیغی سفیران تربیت

پیام های کوتاه

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی  شب گذشته در گردهمایی طلاب و فضلای کرج و اشتهارد مقیم حوزه علمیه قم و یادبود شهید حجت الاسلام تمام زاده مدافع حرم و مرحوم حجت الاسلام سازگار در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: بسیج به امر امام راحل تشکیل شده و منشاء خدمات بسیاری در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: بسیج در جنگ تحمیلی و عرصه های سازندگی و اجتماعی همیشه در کنار رهبر کبیر انقلاب بوده و  امروز نیز بازوی توانمندی برای ولایت فقیه در مقابل هجمه های دشمنان و فتنه های زنجیره ای است.

مدیر دفتر امور طلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه استان قم گفت: وظیفه امروز بسیج در عرصه های مختلف بسیار سنگین است و به قول مقام معظم رهبری، این شجره طوبای نظام اسلامی  باید مقتدرانه و با درایت وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهد.

وی تصریح کرد:تمام هم و غم دشمنان این است که ما یک حوزه مسخ شده باشیم؛ یعنی صورت کار حفظ شود، ظاهر و لباس باشد ولی از باطن پروری در حوزه خبری نباشد.

وی با بیان این که دشمنان می خواهند، حوزه ما حوزه خنثی باشد و عارف پرور، اخلاق محور و اخلاق پرور نباشد گفت: دشمن به شدت به دنبال بی اخلاقی در حوزه است و می خواهد طلاب را از زی طلبگی دور کند و برای این امر برنامه دارد.

وی افزود: بزرگان حوزه همیشه سفارش می کنند،مشکلات معیشتی و کاستی ها، نباید مانع رشد معنوی حوزه ها شود؛ حوزه های علمیه با وجود سخت ترین شرایط از نظر سیاسی و چه از نظر اجتماعی هویت خود را در هر زمان و عصری حفظ کردند.

مدیر دفتر امور طلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه استان قم گفت:  امروزه متاسفانه خواسته دشمنان این است که طلاب ما را درگیر مسایل ظاهری، ارتباطات مجازی و.... کنند؛ ما نباید نسبت به این قضیه بی تفاوت باشیم؛ دغدغه همه بزرگان حوزه این است که هر کسی و به هر نحو و هر مقداری که می تواند در این زمینه کمک کند و این دغدغه ها را از حوزه دور کند.

وی تصریح کرد: همه طلاب باید سعی کنند در هر زمینه های که فعالیت می کنند، در مسیر توقعات امام زمان(عج) حرکت کنند؛ باید به شکلی عمل کنیم که مرضی رضایت امام زمان(عج) که همه ما سربازان ایشان هستیم باشیم.

وی گفت: در این زمینه طلاب بسیجی وظیفه ای بسیار سنگین تر دارند زیرا باید با علوم برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) و با پشتوانه نظام ولایت فقیه و با نگاه بصیر و نافذ خود تمام تشنگان این معارف را سیراب کنیم.

مدیر دفتر امور طلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه استان قم گفت: طلاب و بسیجیان در بسیاری از زمینه ها رسالت ها و دشمنان مشترک دارند؛ طلاب شیعه و مکتب اهل بیت(ع) و بسیجیان، دشمنان قسم خورده ای دارند که می دانند که این جوانان برومند بزرگترین مانع آن ها برای استیلا بر این کشور هستند.

۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
استخدام - استخدام